piątek, 19 sierpnia 2011

New shoes, just love it!

Dziś chciałam Wam pokazać moje buty, które zakupiłam ostatnio. Jestem w nich totalnie zakochana:)
Mają cudowny kolor! I cudowny obcas:) Sami zobaczcie, i oceńcie:)

P.S. Zapraszam na wyprzedaż mojej szafy, tutaj.

P.S. Zachęcam również do polubienia mojego facebook'a.

Today I wanted to show you my shoes, which I purchased recently. I'm totally in love with them:)
They have a wonderful color! And wonderful heel:) Take a look, and judge it:)

P.S. I invite you to the sale of my closet, here.

P.S. I also encourage to like my facebook.







Fot. My mum & Ja

Buty - CCC


31 komentarzy:

  1. ccc?!!!!? jestem w szoku!!!! buty sa piekne i maja niepowtarzalny kolor;-) wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty no i ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyły mnie! A jak przeczytałam gdzie je kupiłaś to mnie wcieło....Są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. extra butki i ten kolor WOW !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam je i żałowałam, że wcześniej kupiłam inne, bo te są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za miły komentarz:) a twoje buciki sa bardzo fajnee- podoba mi sie twoj styl:) obserwujemy??

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał takie buty z ccc? Ile kosztowały?! :)))) ŚLICZNE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też je mam, już drugą parę, bo pierwsza się porysowała na imprezie, więc sobie "odkupiłam", bo są śliczne :>

    OdpowiedzUsuń
  9. CCC? Aż trudno uwierzyć! Boskie są! Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne ! :)
    Zapraszam do mnie! Będę wdzięczna jeśli skomentujesz ostatni post. Za każdy komentarz się odwdzięczam! Jak blog się spodoba możesz dodać się do obserwatorów. Też się dodam jeśli poinformujesz mnie w komantarzu. Będę bardzo wdzięczna,
    Pozdrawiam ! ;D
    www.asiaa-przybycien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie buty. Oryginalne i rzeczywiście w świetnym kolorze;)

    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your shoes, so so pretty :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. butki są świetne ! mierzyłam je ale wyglądałam w nich jak na szczudłach :))
    kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CCC czasami potrafi zaskoczyc, co nie? ja też mam parę naprawde fajnych stamtąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bonjour!!!
    Super tes chaussures!!!
    J aime
    BIz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe te buty, obyś wykorzystała przed końcem sezonu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne i mają ciekawy kolor. Czekam na stylizację z nimi w roli głównej : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do zabawy: TAG - 10 pytań kosmetycznych, zostałaś oTagowana na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. miscellaneouss: obserwujemy:)
    Lenny Lemonade, vintage-coral: 39.90 :)
    viosna: chętnie wezmę udział, dziękuję:)
    Dziękuję za wszystkie komentarze, Kochani jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty mają świetny kolor i fason! Oczywiście zwróciłam uwagę na ich obcas, który w takiej wysokości bardziej do mnie przemawia niż cienki. Liczę na wiele stylizacji z ich użyciem, bo naprawdę są śliczne!

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń