niedziela, 3 lipca 2011

And around the sea and beach.

Witam!
Wróciłam z moich małych wakacji nad morzem. Było cudownie! Pogoda dopisywała, tak, że mogłam się wygrzać na słoneczku, a także zwiedzić miasto i okolice. Zdjęcia które dziś prezentuję są z Dziwnowa, pojechaliśmy tam aby zwidzieć tą urokliwą nadmorską miejscowość. Docelowo jednak wakcje spędziłam na wyspie Uznam, czyli w Świnoujściu:)

I returned from my little holiday at the seaside. It was wonderful! Weather was nice, so that I could bask in the sun, and explore the city and its surroundings. Pictures that I present today are from Dziwnow, we went there to look around to this charming seaside resort. Ultimately, however, wakcje spent on the island of Uznam, which is in Świnoujście:)















Fot. My mum
Koszulka - Pepco
Spodenki - Primark
Torebka / Koszyczek - Primark
Buty - Primark
Chustka - no name

Pozdrawiam;
Agata

12 komentarzy:

  1. udało Ci się z pogodą. ;)
    + za bandanke na wlosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebusia

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywna stylizacja;))

    ZAPRASZAM DO MNIE:

    http://the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polskie morze, chociaż zimne, przynosi mi na mysl niemal tylko pozytywne skojarzenia ;)
    Zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci zazdroszczę;) sama bym się wybrała tam...

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the beach and I'm so glad I live near a beach.
    I never took outfit pictures at the beach before (I don't know why) but I probably will in the future cause yours look awesome :)
    x x

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę plaży :))
    zapraszam również do mnie do wzięcia udziału w rozdaniu ze sklepem Coco Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. These photos look cute - I love the beach!! =) xoxo
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Les photos sont tres jolies;)
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice location!!
    You are pretty! ^_^

    Kisses!
    ♥ Dressy Celeb ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. What a fabulous outfit, the head band is so cute! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpowiedzUsuń